I går var jeg på årets første handletur.
Så møkklei butikker som jeg var rundt juletider så har jeg utsatt og utsatt det i det lengste.
Men de fleste kjøkkenskap bar preg av matmangel så litt påfyll nå var uunngåelig.
Ikke engang salget har jeg orket å dra nytte av, skjønt det er litt av hvert man kunne trengt,
særlig i klesveien til ungene, kanskje jeg tar meg en klesshopping i helgen eller til uken igjen...
Men igår bar det ihvertfall avgårde for å kjøpe ny oppvaskmaskin.
Jeg synes nemlig ikke det er det spor morsomt å bruke en masse tid på å vaske opp for hånd og den gamle oppvaskmaskina røk i romjulen etter å ha hanglet i månedsvis.
Det nye vidunderet kommer i hus senere i dag :D
Litt garn ble også med hjem, man kan jo ikke bare gå rett forbi en garnsjappe med rabatter...
Jeg synes nemlig ikke det er det spor morsomt å bruke en masse tid på å vaske opp for hånd og den gamle oppvaskmaskina røk i romjulen etter å ha hanglet i månedsvis.
Det nye vidunderet kommer i hus senere i dag :D
Litt garn ble også med hjem, man kan jo ikke bare gå rett forbi en garnsjappe med rabatter...
Dessverre var det nokså skrantent utvalg og få nøster igjen av det jeg ville ha
så noen store prosjekter blir det ikke av dette,
dessuten synes jeg det er fryktelig vanskelig å få tankegodset til å virke på slike plasser,
så å stå i butikken å prøve å planlegge hva jeg skal strikke av hvilket garn fungerte ikke
Tror nok jeg må ha meg en tur til...
GO' HELG!






5 kommentarer:
Jeg synes du har fått fint garn med deg hjem. Det er ofte når man kommer hjem med garn man får inspirasjon og da vil man kjøpe mere. :))
Jeg synes du har fått fint garn med deg hjem. Det er ofte når man kommer hjem med garn man får inspirasjon og da vil man kjøpe mere. :))
Har ikke vært på salg jeg heller. Men litt påfylling av matvarer ble det idag .. og det er jo greit når det er helg :o)
Bra du fant noe garn til en rimeligere penge. Kjekt å ha for en strikkedame :o)
Må være deilig å få oppvaskmaskin igjen .. :o) Vaskemaskinen her i huset har begynt å advare om at den snart tar kveld .. :o/
Ha ei super helg - klemmer!
Kan jeg få bli med? Skjønt - jeg har ve handlet nok garn for en stund. Det var lekkert det du hadde fått med deg hjem syns jeg. Nydelige farger og alpakka er nå best da.
Ha en super helg.
Regner med at det var godt å få oppvaskmaskin igjen. Håper det gikk knirkefritt å få den på plass.
Har ikke handlet på salget jeg heller ettersom jeg er generelt lite glad i fullpakkede butikker med lange køer.
Lekkert garn du har fått tak i. Håper vi får se hva du strikker av det.
Takk for koselig kommentar.
Ønsker deg en god helg :)
Legg inn en kommentar