tirsdag 12. januar 2010

Praktisk og varmende

Minstemann ønsket seg en varm krage og med litt garn til overs fra jakken var ikke det noe problem.


Det ser også ut for at jeg har nok garn til et par pulsvarmere til meg selv også
(selv om jeg for litt siden trodde det skulle gå år og dag før jeg orket å strikke flere pulsvanter...)

2 kommentarer:

elle-melle sa...

Denne var fin!
Nå blir nok minstemann fornøyd:)

Torilpia sa...

Kjekt å ha .. vet hva som er lurt minstemann til deg da . :o)

Pulsvarmere er også greit å ha i disse tider. Der jeg jobbet tidligere satt folk med slike på - inne på jobb altså .. :o) Kunne bli litt kjølig der inne sjø :o)

Ha en fortsatt fin uke - klem!!