lørdag 16. januar 2010

(FI)ASKO

Jeg som hadde gledet meg slik...
Da vi fikk den i hus viser det seg at den ikke går under benkeplaten




Nå er jeg bare sur og må fortsatt vaske opp for hånd, inntil vi har funnet en løsning.

6 kommentarer:

Ruth sa...

NEI!! Noe så bortinatta ergelig. Da hadde jeg blirr forfryktelig sur og forlangt at man senket gulvet eller noe sånt. Jeg trodde det var standardmål på alt sånt jeg, men det er kanskje ikke det.

Drikk med sukgerør og spis rett ut av kaserollen. Eller noe sånt. :)

Håper det ordner seg snart.

Unknown sa...

Ok, ergelig er det. Men da er det bare å begynne på nytt igjen da. Ut med den og inn med en ny. Ha en fin dag. :))

Røsslyng sa...

Joda, Ruth, det er nok standarmål på slikt og den hadde akkurat gått under om disken hadde vært 86 cm høy som er vanlig, men her er diskene lagt litt lavere (82 cm).
Ikke kan vi bare heve benken litt heller pga vasken og rørene der. Vræææl!
Heldigvis skal vi fornye hele rukkelet av et kjøkken om ikke så lenge, dessverre klarte ikke den gamle oppvaskemaskinen å holde ut til dess... :(
Nå skal jeg ut å trøsteshoppe litt :o)

Torilpia sa...

Å nei .. så frustrerende ..

Det er ikke mulig å senke den på en eller annen måte da?

Oppvask er såååå kjedelig ..

Ha en fin lørdag - til tross :o)

Klem!

Unknown sa...

Hæ? Er det ikke standard høyder på slike ting? Jøsses å utrolig kjipt.

... sa...

Uff... det var ergerlig! Håper dere finner en løsning og at det ordner seg.