Så kjekt at du la deg til som føger og at du likte bloggen min.. Takk for det.. Jeg kommer til å følge deg.. Jeg har begynt å strikke litt og da er det greit å følge noen som har peiling på det for det har ikke jeg ;) Ha en strålende helg! Siv Janne
heisann...ja æ e så enig..har såå mange mønster på vakre sjal, men gu om æ skjønna å starte på dem...de enkle e fin dem også....å dette var råfint..likte fargen..go fredag
Flott sjal du har laget, liker veldig godt den grønnfargen. Jeg har aldri strikket sjal i det hele tatt, vet ikke om jeg får det til. Men noen skjerf har det blitt. Nå har jeg lyst til å prøve meg på pulsvanter, men lurer på om jeg klarer det...
9 kommentarer:
Så kjekt at du la deg til som føger og at du likte bloggen min.. Takk for det.. Jeg kommer til å følge deg.. Jeg har begynt å strikke litt og da er det greit å følge noen som har peiling på det for det har ikke jeg ;)
Ha en strålende helg!
Siv Janne
Jammen det var jo kjempefint!!! Kan ikke perlestrikk engang jeg.
Men hvem trenger oppskrift når du får det til sååå lekkert uten :o)
Synes det var flott jeg!!
Ha ei toppers helg - klemmer!
Trenger ikke alltid være så komplisert for å bli fint. Synest sjalet ditt ser lekkert ut jeg. Flotte farger.
heisann...ja æ e så enig..har såå mange mønster på vakre sjal, men gu om æ skjønna å starte på dem...de enkle e fin dem også....å dette var råfint..likte fargen..go fredag
Så nydelig til de pulsvalsvarmerene.
Det er ofte likefint med enkelt mønster. :-)
Sjalet ble kjempefint! Ha en flott helg!
Flott sjal du har laget, liker veldig godt den grønnfargen. Jeg har aldri strikket sjal i det hele tatt, vet ikke om jeg får det til. Men noen skjerf har det blitt. Nå har jeg lyst til å prøve meg på pulsvanter, men lurer på om jeg klarer det...
Ha en flott helg :)
Syns skjerfet ble aldeles flott.... og det er DU som har laga det!
Vær stolt du!
God helg, fra Nunne.
Legg inn en kommentar