fredag 22. januar 2010

Grønt igjen...



Et alpakkasjal har sett dagens lys. Helt enkelt i perlestrikk
og jeg må vedgå jeg er en smule misunnelig på alle dem som klarer å strikke de lekreste sjal i kunstferdige mønstre...

HA EN RIKTIG SÅ FIN HELG!!


9 kommentarer:

Siv Janne sa...

Så kjekt at du la deg til som føger og at du likte bloggen min.. Takk for det.. Jeg kommer til å følge deg.. Jeg har begynt å strikke litt og da er det greit å følge noen som har peiling på det for det har ikke jeg ;)
Ha en strålende helg!
Siv Janne

Unknown sa...

Jammen det var jo kjempefint!!! Kan ikke perlestrikk engang jeg.

Torilpia sa...

Men hvem trenger oppskrift når du får det til sååå lekkert uten :o)

Synes det var flott jeg!!

Ha ei toppers helg - klemmer!

Margrethe sa...

Trenger ikke alltid være så komplisert for å bli fint. Synest sjalet ditt ser lekkert ut jeg. Flotte farger.

Monicas sa...

heisann...ja æ e så enig..har såå mange mønster på vakre sjal, men gu om æ skjønna å starte på dem...de enkle e fin dem også....å dette var råfint..likte fargen..go fredag

Unknown sa...

Så nydelig til de pulsvalsvarmerene.
Det er ofte likefint med enkelt mønster. :-)

Siddis back home sa...

Sjalet ble kjempefint! Ha en flott helg!

... sa...

Flott sjal du har laget, liker veldig godt den grønnfargen. Jeg har aldri strikket sjal i det hele tatt, vet ikke om jeg får det til. Men noen skjerf har det blitt. Nå har jeg lyst til å prøve meg på pulsvanter, men lurer på om jeg klarer det...

Ha en flott helg :)

Nunne sa...

Syns skjerfet ble aldeles flott.... og det er DU som har laga det!
Vær stolt du!

God helg, fra Nunne.