Monica og Ruta har begge gitt meg en award, og slikt er jo alltid svært så hyggelig
Tusen takk, jeg setter stor pris på det!
Med awarden følger også en utfordring, jeg må fortelle 7 ting om meg selv...
-Jeg HATER å gå til tannlegen (hm, ja leger generelt)
-Jeg skulle ønske jeg kunne spille et musikkinstrument skikkelig.
-Er livredd edderkopper.
Selv om jeg lærte meg å strikke på et vis da jeg var 6-7 år og i voksen alder alltid har hatt strikkeprosjekter på gang, opptil flere så klarer jeg ikke å forstå dette med oppskrifter så det har jeg helt gitt opp. Altså en strikker som ikke kan strikke... -Samler på altfor mye og tanken bak er ofte at jeg kommer til å få bruk for det når jeg skal...eller jeg kan jo kanskje engang lage ... av det osv osv
Jeg kan skravle i telefonen i timesvis når jeg først får kjeften på gli-Jeg er ikke begeistret for høyder og alt over kjøkkenstolnivå kan jeg betakke meg for.
Det er vanskelig å plukke ut noen spesielle å sende den videre til, og jeg ser at den allerede har vært innom mange blogger så derfor velger jeg å gi den til dem som måtte føle seg kallet til å ta utfordringen...


1 kommentar:
Gratulerer :o)
Klem!
Legg inn en kommentar