Et par laaange pulsvarmere i alpakka er ferdig, de rekker meg nesten til albuen og varmer godt
Det er litt mildere ute nå, rundt null grader og det drypper fra hustaket.
Jeg ser med gru frem til alt dette skal smelte og bli til slaps og sørpeføre, tross alt bedre med hvit vinter...
4 kommentarer:
Du verden! Er de laget av det nykjøpte garnet? Det var i så fall innmari raskt. Uansett var de kjempefine, og varmer nok godt ja :)
Mildere her også, og har vært tegn til litt snøsmelting, men i dag kom snøen igjen.
:)
Takker for hyggelig kommentar :)
Nei, disse er av rester fra den grønne jakken, det grønne alpakkagarnet jeg kjøpte på lørdag er en liten nyanse lysere og nå i ferd med å bli til et sjal.
Litt nysnø her også i ettermiddag
Wow .. så mye flott garn du har fått shoppet - må vel oppveie oppvaskmaskinen det der :o)
Herlige pulsvanter!
Ha ei super ny uke - klemmer!
Hei, jeg har en award til deg inne på siden min. :))
Legg inn en kommentar