Jeg er endelig helt ferdig med den flerfargede jakken OG den passer.
Strømper av (noe av) det som ble til overs ble det også
(Bildene gir ikke rett inntrykk av fargene og blitzbruk gjør bildene håpløse, men dagslyset duger rett og slett ikke til innendørsfotografering)
I og med at jeg er en slik som ikke klarer å bare sitte uten å gjøre noe annet samtidig
og i tillegg har hatt god tid i romjulens late dager
(dessuten så er det jo mer legetimt å sitte på ræv å ikke gjøre en damn shit når man strikker for da gjør man jo tilsynelatende noe likevel...
)
så er jeg også godt i gang med en grønn alpakkajakke
og i tillegg har hatt god tid i romjulens late dager
(dessuten så er det jo mer legetimt å sitte på ræv å ikke gjøre en damn shit når man strikker for da gjør man jo tilsynelatende noe likevel...
) så er jeg også godt i gang med en grønn alpakkajakke
Med slike temperaturer som råder ute nå er strikkede ullplagg et must,
og vinterkveldene er ikke så verst når man kan kroe seg i sofaen med fyr i ovnen, strikketøy i hendene
og tente stearinlys rundt omkring.
Men utendørs trives jeg ikke for tiden, jeg er rett og slett ikke konstruert for å tåle denne kulden...





6 kommentarer:
Deilig med ny strikkejakke :o) Skulle ønske jeg også kunne den kunsten der - kjekt å kunne sitte stille og samtidig være kreativ og produsere nyttige ting.
Ha en fortsatt flott torsdag :o)
Stilig jakke, det er kjempekjekt når de passer. :))
Jeg sitter også å strikker på fulle mugger en genser i sandnes alpakka til Levi. Jeg er jo nesten redd jeg når det er så kaldt. Mener alle må gå i ull fra topp til tå. Ha en fin strikkekveld.c,")
Den ble både delikat og lekker den jakken. Jeg regner med at den er strikket etter "inne i hodet-mønsteret" ditt den også? ;)
Fin ble den ihvertfall. Det er litt spennende å strikke med sånt garn. En vet liksom aldri hva sluttresultatet blir.
Du, det er jo nettopp derfor jeg strikker så mye som jeg gjør - sitte på baken og være travelt opptatt. Det passer meg så indelig.
Hold deg varm.
Så flott den er! Jakken din. Blir nesten litt misunnelig. Strikker og strikker jeg også, men så langt har det blitt bare sokker og votter. Plutselig trenger hele familien akkurat det. Godt å se at andre kommer litt lengre enn meg :-).
heisann....du verden så flott jakken var:) å du har allerede en ny en på pinnene...jøss...måtte ha hatt energi og opptimisme for å strikke store plagg...ha ei god helg
Du er jammen driftig med strikkepinnene. Synes jakka di var kjempefin, og sikkert god å ha i kulda! Her har vi 20 kuldegrader i dag, kaldeste på fem år, så vi holder oss inne og fyrer i ovnen.
Takk for hyggelig kommentar på fuglebildene mine. Og ha en fortsatt god helg :)
Legg inn en kommentar