Jeg fikk plutselig en trang til å bruke opp noen rester jeg hadde liggende, og det er godt å bli kvitt litt.
Garnlageret mitt er i største laget og oversikten har jeg mistet for lenge siden...
Problemet er bare det at jeg egentlig ikke har plass til å oppbevare noe som helst, så med stua full av kurver og poser med garn i allskens farger og tykkelser fant jeg ut at jeg innimellom skal prøve å få brukt opp litt av det "gamle" garnet også. Jeg hadde meg en økt med "garnlagertømming" i fjor også og det ble nokså mange par med strømper og pulsvanter ut av det, samt luer og diverse andre plagg.
Nå er det kjøpestopp på garn frem til endel av kurvene + UFO-kisten er tømt
I helgen har jeg strikket to par barnestrømper,
ikke passelig til noen her i huset så de havner i gi-bort-skapet enn så lenge
Garnlageret mitt er i største laget og oversikten har jeg mistet for lenge siden...

Problemet er bare det at jeg egentlig ikke har plass til å oppbevare noe som helst, så med stua full av kurver og poser med garn i allskens farger og tykkelser fant jeg ut at jeg innimellom skal prøve å få brukt opp litt av det "gamle" garnet også. Jeg hadde meg en økt med "garnlagertømming" i fjor også og det ble nokså mange par med strømper og pulsvanter ut av det, samt luer og diverse andre plagg.
Nå er det kjøpestopp på garn frem til endel av kurvene + UFO-kisten er tømt
I helgen har jeg strikket to par barnestrømper,
ikke passelig til noen her i huset så de havner i gi-bort-skapet enn så lenge
Hm, kremt... jeg må vel også innrømme at jeg har startet på noe av det nyinnkjøpte garnet også...
En jakke er såvidt påbegynt...



4 kommentarer:
Koselig å omgi seg med garn også. Fine sokker du har laget, fint å ha til en presang.
Lurt å tære litt på lageret, men jeg så under her at det kommer inn litt nytt også. Tror du må være minst like alpakkagal som meg ;) Har du sett ukekonkurransene DSA
(dustorealpakka.com) har på bloggen sin for tida? Der har sikkert du noe å bidra med. det sjalet i innlegget under her var så flott.
Hjemmestrikkede sokker er en fin og nyttig gave :)
Godt å få brukt opp litt av det ein har liggande rundt om, men herlighet så fristande med litt nytt innimellom...!!
Ha ein fin mandag:0)
Legg inn en kommentar