Det er kaldt, jeg fryser og har mest av alt lyst å strikke tjukke gode ullstrømper og skjerf,
som om jeg ikke har mere nok av denslags i hus fra før...
I stedet sitter jeg med bomullsgarn og produserer kluter
siden jeg tenkte at slike fargeklatter kunne være greit og smette inn i noen av årets julegaver.
siden jeg tenkte at slike fargeklatter kunne være greit og smette inn i noen av årets julegaver.
Kanskje de kan bidra til å gjøre en traurig jobb litt mer lystbetont...
Årets adventskalender kom utrolig nok opp i tide
og jeg er ganske så i forkant med julegavestyret i år (tror jeg)
Hmm, merksnodig, det pleier da ikke være slik...
Mens jeg la i ovnen dukket denne vakre vedbiten opp.
Ja, mulig jeg er en smule rar, men jeg synes faktisk denne lille saken
med rusten spiker og tapet fra fordums tider hadde en viss sjarm
så det var med blandete følelser den havnet i ovnen, man kan da ikke samle på alt...
Ønsker alle dere som svipper innom her en stressfri og koslig adventsuke videre!



2 kommentarer:
Ja, det er koselig å ha disse hjemmelagde klutene på kjøkkenet, gode er de og. Kjekke små presanger, ;.)
Jeg har bare kommet meg halvveis i en klut. Det ser ut som om det kommer til å ta litt tid det der. ;)
Klart man kan samle på alt - det gjør jeg stadig vekk. Og den fjølebiten var da vakker.
Ha en fortreffelig torsdag.
Legg inn en kommentar