...og jeg må bare si at å holde selskapligheter til utover natta midt i uken er beinhardt
og det kjennes på kroppen at jeg ikke er tjue år lengre...
Det er altfor mye styr med slike feiringer
men Gubben var da storveis fornøyd med dagen sin
og da får man heller tåle litt stress...
og det kjennes på kroppen at jeg ikke er tjue år lengre...
Det er altfor mye styr med slike feiringer
men Gubben var da storveis fornøyd med dagen sin
og da får man heller tåle litt stress...
I dag er det 10 årsdag i huset og det er rart at minstemann "plutselig" har blitt så stor.
Jubilanten har ønsket seg pinnekjøttmiddag så nå lukter det jul i hele huset og bordet er dekket og klart.I kveld skal vi, hele familien + noen til, i Grieghallen å høre gledessymfonien (den niende) til Beethoven,
den har en spesiell betydning for oss her i huset og bursdagbarnet liker også slik musikk.
Gubben og jeg var nemlig å hørte samme stykket for ti år siden
og midt under konserten tok han som i dag fyller ti
salto i magen så jeg aldeles fikk dånedimpen og trodde jeg skulle føde der og da...
Han kom jo ikke før to dager senere men da med navlestengen viklet godt rundt halsen
så det hele ble litt komplisert og vi skylder det på Beethovens kraftfulle musikk...
Kakeslabberas med familie blir i morgen
og feiring med guttene i klassen tar han på søndag.
Trenger jeg si jeg ser frem til mandag for en gangs skyld...
Strikkingen går det trått med for tiden, ikke mye tid til å få slengt rævva nedpå i disse dager,
men alle strikkede julegaver er heldigvis ferdig.
Ønsker dere en rolig og avslappende førjulshelg!
den har en spesiell betydning for oss her i huset og bursdagbarnet liker også slik musikk.
Gubben og jeg var nemlig å hørte samme stykket for ti år siden
og midt under konserten tok han som i dag fyller ti
salto i magen så jeg aldeles fikk dånedimpen og trodde jeg skulle føde der og da...
Han kom jo ikke før to dager senere men da med navlestengen viklet godt rundt halsen
så det hele ble litt komplisert og vi skylder det på Beethovens kraftfulle musikk...
Kakeslabberas med familie blir i morgen
og feiring med guttene i klassen tar han på søndag.
Trenger jeg si jeg ser frem til mandag for en gangs skyld...
Strikkingen går det trått med for tiden, ikke mye tid til å få slengt rævva nedpå i disse dager,
men alle strikkede julegaver er heldigvis ferdig.
Ønsker dere en rolig og avslappende førjulshelg!



5 kommentarer:
Nydelig kake,skulle gjerne hatt et stykke av den nå.
Kos dere i Grieghallen. :-)
Jeg SAVNER pinnekjøtt!
er dt ikke rart (og veldig dumt) at kroppen kjenner den ikke er 20 år lengre lenge før hodet gjør det? Det er noe galt der et sted.
Ikke stress deg ihjel, men det høres jo litt koselig ut også. Ha en super helg.
Hei :)
Håper du får tid til å slappe litt av mellom slagene!
Kaka var flott, tenker den smakte godt også. Og pinnekjøtt... nydelig. Det blir det på julaften her i huset.
Ha en fin søndag :)
:o) Var ikke klar over at Beethoven hadde en slik effekt .. ksnskje det går an å få snudd unger som ligger feil vei også :o)
Barnebursdager er da gøy vel .. hihi .. nesten ikke no stress :o)
Ha ei fortsatt fin førjulstid - inkl. bursdagsfeiringer.
Toril
Grattis med "guttungen"! Den kaka så jammen god ut, nam, nam
datteren vår kom også ut med navlestrengen rundt halsen. Godt det bra med begge to!!
Legg inn en kommentar