lørdag 5. desember 2009

og at det er en nyttig ting kan ingen komme fra...

Ja, det har blitt endel kluter innimellom alt det andre siste tiden...





Hvorfor gidder man det når de er å få kjøpt for nesten ingenting,
tja, det kan man jo lure på...
Men de er utrolig gode å vaske med ;o)

6 kommentarer:

Ruth sa...

Fine å se på er de også.

Her er det tykk tåke i dag, men takgubbene har tatt seg fri og det er fred og ro i heimen. Rene luksusen.

Ha en flott dag.

Unknown sa...

jeg har tenkt på det samme, jeg tror jeg så de på euroshop i alle mulige farger for en tier. Det er nå ikke det samme da. Jeg føler en veldig fylde med alt som blir håndlagt. De på nille så det ut som om vannet ville prelle av. Nok om det.
Dukene dine er utrolig fine i alle de nydeligste blåfarger. :-)

Margrethe sa...

Jeg får høre det stadig: "Du strikker vel ikke .....". Og stadig må jeg argumentere. Helt unødvendig egentlig. For det er da litt moro også, med påskekluter, adventskluter, julekluter, vårkluter osv. Og de er jo så gode å bruke, - både som kluter og som håndhåndkle på kjøkkenet.

Torhild Reidardatter sa...

helt enig og så fine farger som pynter opp i kjøkkenet.

Inga sa...

Du lager noen fine kluter! Bruker du et spesielt garn eller tar du det du har for hånden? Jeg har blant annet masse Cotton Lux liggende som jeg lurer på å bruke.

Ha ei fin helg! :o)

Røsslyng sa...

Inga Helene: Takk for koselig kommentar. Til slike oppvaskkluter bruker jeg som regel rester jeg har liggende, evt kjøper et nøste i ny og ne om jeg kommer over, det finnes jo ofte billige nøster å få kjøpt av utgående farger o.l og til kluter er jo ikke det så nøye ;)
Det eneste jeg synes er viktig med garn til kluter er at det tåler maskinvask på minst 60 grader og er av ren bomull.