Ja, det er hva dette skjerfet er, en herlighet

strikket i alpakka og selvfølgelig i yndlingsfargen min.

Det er utrolig varmt og deilig
uten å være for tjukt og klumpete
uten å være for tjukt og klumpete
Jeg er endelig ferdig med ALLE! årets
strikkede julegaver
og nyter å kunne strikke uten
tidspress...
Jeg er også godt i gang med jakken
i grårosalilla
strikkede julegaver
og nyter å kunne strikke uten
tidspress...
Jeg er også godt i gang med jakken
i grårosalilla

Denne uken skal jeg forresten overhodet ikke fokusere på julen i det hele tatt.
vi har nemlig nå gått inn i årets "kakespisestressuke" som innebærer et lass med bursdager,
Gubben blir 50 på onsdag, minstemann 10 på fredag,
mormoren min 89 på lørdag, og nest eldste sønnen til Gubben blir 20 neste tirsdag.
Det blir selskapligheter og feiringer, kakegilde, mm en hel uke til ende

Puh, ingen burde hatt bursdag i desember det er stress nok som det er med juleforberedelser...
Ønsker alle som dumper innom bloggen min en finfin førjulsuke!!



3 kommentarer:
Vi har en haug i november og jeg som synes det er stressende.....
Sjalet er supert. Herlig å strikke uten det store presset, men jeg strikker så mye som jeg klarer og restenesten kjøper jeg. Jeg strikker genser idet lilla melerte garnet. :-)
Nydelig skjerf du har strikket, og i så fine farger :)
Jeg vet ikke sikkert om scilla klarer å spire opp av eføydekke, men har sett bilder av perleblomster som gjør det, så håper scillaen også kommer gjennom. Jeg får se til våren hvordan det går...
Det er travel tid nå! Håper å komme i gang med julebaking i løpet av uka.
Lykke til med bursdagsfeiringene :)
Lekkert skjerf i en nydelig farge. Jeg liker sånne jeg også, de ligger slengt over alle stolrygger og et par ekstra i sofaen bare for å være sikker.
Ha en deilig juleuke selv.
Legg inn en kommentar