Jentungen trengte ny lue og ville absolutt ha en rød og svartrutete.
Ikke var jeg i stand til å finne noe slikt på noen butikk
og ikke orket jeg å gå innom så mange butikker heller...
Men svart og rødrutet ble det

Det gikk med litt over et halvt nøste av hver farge med Sandnes Alpakka på pinne 4 1/2 (La opp 116 masker).
Gjort på en kveld og jentungen er nøgd
Ikke var jeg i stand til å finne noe slikt på noen butikk
og ikke orket jeg å gå innom så mange butikker heller...
Men svart og rødrutet ble det

Gjort på en kveld og jentungen er nøgd

4 kommentarer:
Elsker at ungene vil gå i hjemmestrikkete luer. :))
Herlig når man kan oppfylle ønskene.Luen ble veldig fin
Den var da knall!
Kjempefin lue i fine farger :)
Legg inn en kommentar