onsdag 30. desember 2009

Årets siste lue...

Jentungen trengte ny lue og ville absolutt ha en rød og svartrutete.
Ikke var jeg i stand til å finne noe slikt på noen butikk
og ikke orket jeg å gå innom så mange butikker heller...
Men svart og rødrutet ble det



Det gikk med litt over et halvt nøste av hver farge med Sandnes Alpakka på pinne 4 1/2 (La opp 116 masker).
Gjort på en kveld og jentungen er nøgd

4 kommentarer:

Unknown sa...

Elsker at ungene vil gå i hjemmestrikkete luer. :))

strikkedilla sa...

Herlig når man kan oppfylle ønskene.Luen ble veldig fin

Unknown sa...

Den var da knall!

... sa...

Kjempefin lue i fine farger :)