...og et nytt år i vente som forhåpentligvis vil bli både godt, opplevelsesrikt og kreativt.
Jeg synes forresten alltid det er en smule vemodig å gå fra et år til et annet, merkelig det der...
Og det burde igrunn føles greit å bli ferdig med dette året, for så særlig lystig og energisk har det ikke vært...
Igrunn synes jeg ikke særlig om nyttårsaftener med smell og tjohei...
Her blir det feiring i svært rolige former med kalkunmiddag og litt besøk.
Hva husets tre ungdommer har tenkt å finne på vites ikke ennå
så det blir nok kanskje å sitte oppe med nervene i helspenn til de er vel i hus igjen.
Neida, jeg skal ikke bare skrive negativt om overgangen til et nytt år,
et nytt år kan jo også sees på som en ny start og rom for nye muligheter
og fyrverkeri kan være vakkert å se på,
men om man tenker, miljø, økonomi og alle skadene som oppstår så synes jeg ikke det er verdt det,
for å ikke snakke om alle husdyrene som blir helt nervevrak en slik kveld...
Jeg synes forresten alltid det er en smule vemodig å gå fra et år til et annet, merkelig det der...
Og det burde igrunn føles greit å bli ferdig med dette året, for så særlig lystig og energisk har det ikke vært...
Igrunn synes jeg ikke særlig om nyttårsaftener med smell og tjohei...
Her blir det feiring i svært rolige former med kalkunmiddag og litt besøk.
Hva husets tre ungdommer har tenkt å finne på vites ikke ennå
så det blir nok kanskje å sitte oppe med nervene i helspenn til de er vel i hus igjen.
Neida, jeg skal ikke bare skrive negativt om overgangen til et nytt år,
et nytt år kan jo også sees på som en ny start og rom for nye muligheter
og fyrverkeri kan være vakkert å se på,
men om man tenker, miljø, økonomi og alle skadene som oppstår så synes jeg ikke det er verdt det,
for å ikke snakke om alle husdyrene som blir helt nervevrak en slik kveld...
Ønsker dere alle en fin inngang til det nye året og feire med måte.
Måtte dere få et strålende,
innholdsrikt og flott nytt år!
Måtte dere få et strålende,
innholdsrikt og flott nytt år!


9 kommentarer:
Vil ønske deg og dine et riktig godt Nyttår.
Her blir det og stille og rolig .
PINNEKJØTT OG MULTEKREM I KVELD.
kLEM
Jeg håper det Nye Året blir godt og fullt av glede. Det ER vemodig å si adjø til noe, men det er jo egentlig ingen slutt - bare en fortsettelse.
Jeg vil i hvertfall få takke for bloggeåret vi har hatt. Jeg har hatt mange koselige stunder her inne hos deg og gleder meg til fortsettelsen.
Stor klem fra meg.
Jeg ønsker riktig Godt nyttår til deg! En riktig festlig nyttårside har du.klem fra meg.:))
Godt nyttår! Måtte det nye bringe masse sol, fin temperatur og passe regn om natta. ;)
Her gikk det greit for hysdyrene. Den eldste katten la seg underst i klesskapet og den yngste som opplevde nå sitt første nyttår, virret litt rundt men tok det hele med knusende ro. Takk og lov!
Godt nyttår!!
Jeg er enig i det meste du skriver, og kjenner meg godt igjen. I år har det blei det en stille nyttårsaften på grunn av en tøff forkjølelse. Man går ikke på fest slik. Fin kveld ble det uansett. Og heldigvis er ikke alle like tilbakeholdne som meg når det gjelder fyrverkeri. For fra tunet her hjemme har vi et fantastisk skue til oppskytningen i flere bygder langs fjorden. Utrolig flott!
Ønsker deg et deilig godt nytt år.
Eg ønsker deg ett riktig godt nytt år :)
Godt nyttår, håper ungdommene kom seg vel hjem. Kjemmer meg veldig godt igjen med julepyntinga, men greit at det blir tidlig mørkt ,-)
Hei og hopp - jul og nyttårsfeiring er vel overstått. Skjønt feiring er vel å ta hardt i - det har vært minimalt med alt i år og det er egentlig greit. Jeg kjøper aldri fyrverkeri - bortsett fra noen stjerneskudd til ungene - og de jeg har nå - har jeg hatt noen år .. og jeg har fortsatt noen igjen til neste gang :o)
Jeg håper du og dine får et superdupert godt nytt år - stor klem fra meg :o)
Legg inn en kommentar