torsdag 5. november 2009

UFO i det blå

Da var jeg ENDELIG! ferdig med denne som jeg begynte på i mai.
Det tok sin tid og den har lenge bare ligget på vent mens jeg har holdt på med diverse andre ting.
Problemet var vel at jeg slapp opp for det lyseblå garnet og dermed ikke helt visste hvordan
fortsettelsen skulle bli, sånn går det når man begynner på store prosjekter av bare restegarn

Garnlageret mitt inneholder endel blått i diverse nyanser så jeg fant da tilslutt noe jeg kunne bruke bare for å få den ferdig selv om den aldeles ikke ble som først planlagt, ikke var jeg motivert til å lage den så sid som først tenkt heller... Men, men, det er bare å legge "tragedien" bak seg og gå videre til andre prosjekter, mere blått restegarn ligger nemlig å ber om å bli brukt til noe så jeg regner med det blir endel småplagg fremover...

Ingen kommentarer: