...av å strikke pulsvanter etterhvert, men her er to til
Ellers er formen laber og været dritt...
Ja, dette er nærbilde av plenen vår, all nedbøren siste tiden har gjort sitt til at det er søkkvått ute og lite fristende å bevege seg utendørs.
Fingrene detter snart av meg av all strikkingen jeg panisk holder på med i hver en ledig stund, men slik er det alltid før jul. At jeg aldri kan lære meg å fordele det litt jevnere utover året i stedet for å begynne med slikt seinhøstes, de fleste lærer jo av sine feil, men det gjelder tydligvis ikke meg...
Nå har jeg tre par til liggende som bare mangler en slags heklekant i en farge jeg selvfølgelig er tom for (arrgh!) og etter det blir det jaggu lenge til neste gang det blir strikket pulsvanter her (tror jeg..)
Nok syting for denne gang... Ha en fortsatt fin uke!
Flatbrød i kromkakejernet
for 6 år siden



4 kommentarer:
De er nå veldig fine. Går utifra at det er julepresanger i lange baner. ;-)
Kan ikke annet enn le når jeg leser det du skriver. Selv har jeg "problem" med sokker. Heldigvis er det mange kveldsstunder igjen til Jul. Mitt største problem er nok at jeg inn i mellom strikker noen luer og pulsvarmere også. Og da kniper jeg av "sokketiden". Men, som mitt barnebarn (8 år) sa: "Det haster ikke med de sokkene, jeg trenger noen par etter Jul også".
Du er ikke alene om det der, nei. Og det går i pulsvarmere her også.
Håper du overlever julestria. :)
Hallo, og takk for awarden på den andre bloggen. Det var hyggelig, og overraskende altså!
He he ler av deg som også¨sitter å nistrikker nå før jul.Skal vi slå oss sammen? Ikke blir det så mye husarbeid heller, men det gjør vel ikkeno....??
Legg inn en kommentar