Yepp, utrolig nok har jeg som ikke liker hvitt noe særlig har gått til det steg å strikket to små kjøkkenhåndklær + en oppvaskklut i bomullsgarn. Jeg skal selvfølgelig ikke ha dem selv, men det er jo snart jul... ;)
Lekkert og delikat, spør du meg. Jeg har store planer om å strikke noe lignende - til julegaver det også. Jeg må få begynt snart - jule nærmer seg med stormskritt har jeg plutselig forstått.
Hei. Etter at du har vært innom bloggen min noen ganger, måtte jeg se hvem DU var. Og nå har jeg kost meg her hos deg! koselig blogg du har. jeg tar med meg adrs din , så ser du meg nok igjen....God helg
4 kommentarer:
Helt flott dette, jeg liker hvite håndkler og kluter. Det ser da veldig rent ut. Det blir nok en heldig mottaker. :-)
Lekkert og delikat, spør du meg. Jeg har store planer om å strikke noe lignende - til julegaver det også. Jeg må få begynt snart - jule nærmer seg med stormskritt har jeg plutselig forstått.
Så flotte!
Hei. Etter at du har vært innom bloggen min noen ganger, måtte jeg se hvem DU var. Og nå har jeg kost meg her hos deg! koselig blogg du har. jeg tar med meg adrs din , så ser du meg nok igjen....God helg
Legg inn en kommentar