torsdag 12. november 2009

Hvitt


Yepp, utrolig nok har jeg som ikke liker hvitt noe særlig har gått til det steg å strikket to små kjøkkenhåndklær
+ en oppvaskklut i bomullsgarn.
Jeg skal selvfølgelig ikke ha dem selv, men det er jo snart jul... ;)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Helt flott dette, jeg liker hvite håndkler og kluter. Det ser da veldig rent ut. Det blir nok en heldig mottaker. :-)

Ruth sa...

Lekkert og delikat, spør du meg. Jeg har store planer om å strikke noe lignende - til julegaver det også. Jeg må få begynt snart - jule nærmer seg med stormskritt har jeg plutselig forstått.

Linecas have sa...

Så flotte!

Sylvia sa...

Hei. Etter at du har vært innom bloggen min noen ganger, måtte jeg se hvem DU var. Og nå har jeg kost meg her hos deg! koselig blogg du har. jeg tar med meg adrs din , så ser du meg nok igjen....God helg