og kommet meg avgårde i 50-årsdagen i går.
Jeg valgte letteste løsning i kakeveien og bakte en krydderkake med ostekrem,
den kan nesten ikke bli mislykket uansett dagsform.
I dag har jeg heldigvis ingenting på programmet, farsdagen feires ikke noe videre her i heimen
og kake fikset jeg på den måten at jeg rett og slett lagde dobbel porsjon av gårsdagens kake når jeg først var i sving på kjøkkenet i går.
I morgen er det atter en ny uke med nye muligheter (og sikkert noen umuligheter også),
men resten av denne dagen skal stå i avslappingens tegn...

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar