Du har virkelig fått fart på pinnene du også ser jeg! Her strikkes det for fullt på endel må-gjøre-ting, snart ferdig og kan begynne på morsommere ting;-) Har blant annet kjøpt garn for å teste noen fine pulsvarmere i dag jeg også. Ha en fin helg, til tross for store nedbørsmengder! Klem fra Hanne.
3 kommentarer:
Superfine. Sitter å strikker på julegaver jeg også, men er så fæl til å gi bort alt etterrhvert. :-)
Så flotte. Jeg han ikke å strikke særlig men jeg vet å beundre andres flotte arbeider =))
Du har virkelig fått fart på pinnene du også ser jeg! Her strikkes det for fullt på endel må-gjøre-ting, snart ferdig og kan begynne på morsommere ting;-) Har blant annet kjøpt garn for å teste noen fine pulsvarmere i dag jeg også. Ha en fin helg, til tross for store nedbørsmengder! Klem fra Hanne.
Legg inn en kommentar