torsdag 19. november 2009

Mere grått...


Ja, pinnene går i hundre om dagen, noe sier meg at det heller ikke er lenge til jul...

Ute er det møkkavær og det skal visst komme uhorvelige nedbørsmengder sier de som har greie på slikt, kan ikke si jeg ser frem til det akkurat...

3 kommentarer:

Unknown sa...

Superfine. Sitter å strikker på julegaver jeg også, men er så fæl til å gi bort alt etterrhvert. :-)

Linecas have sa...

Så flotte. Jeg han ikke å strikke særlig men jeg vet å beundre andres flotte arbeider =))

Rekkehuset sa...

Du har virkelig fått fart på pinnene du også ser jeg! Her strikkes det for fullt på endel må-gjøre-ting, snart ferdig og kan begynne på morsommere ting;-) Har blant annet kjøpt garn for å teste noen fine pulsvarmere i dag jeg også. Ha en fin helg, til tross for store nedbørsmengder! Klem fra Hanne.