fredag 20. november 2009

To til...



Det er allerede fredag igjen og nok en uke er over.
Jeg har store problemer med å skjønne hvor dagene blir av.
Det føles nesten som om jeg står opp mandag og legger meg fredag,
og helgene er over før jeg får snudd meg...

Snart står ukens handlerunde for tur
og for meg som ikke er noen shoppingentusiast
så skrider jeg ikke akkurat til verket med entusiasme...


GOD HELG!! :o)

4 kommentarer:

Unknown sa...

De er så fine, fine julepresanger å gi.
Ja, ukene går fort. Fortere går det jo mer vi nærmer oss jul.
Hvordan skal det enda. jeg merker mange ganger når jeg har så mye å gjøre da er man så inne i egne tanker at man enser ikke kolegaene når man møter de i gangene en gang. Hvordan skal dette ende?

karna sa...

Så mange fine pulsvanter du har strikket! Kjenner meg igjen når det gjelder handling, ha ei fin helg.

Ruth sa...

Årene går like fort også. JEG skjønner ikke hvor de blir av. Det er skummelt.

Jeg har bestemt meg for å strikke min ALLER FØRSTE klut. I dag. Jeg må bar finne noe garn som passer. :)

Det skal feires med minst to seigmenn. Det er jo helg oggså så ---.

Ha en god en da, selv om du må shoppe.

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Du må jo minst ha like dilla på pulsvarmere som jeg har. Men jeg glemmer ofte å blogge mine, jeg da. Surrehue.
God helg.