Jeg syns fargene er nydelige og pulsvanter er geniale. Uansett. Jg har planlagt å strikke flere til julegaver, men jeg er ulidig sein i avtrekkeren. Virkelig. Jeg ser at jeg har helt glemt utfordringen jeg fikk av deg også, men jeg lover å ta den.
Kjolen litt lengere nedenfor her ble da nydelig. Skjønner ikke at du kan kalle den mislykket? Lekker ble den.
5 kommentarer:
Fiiine pulsvanter! Ser du liker de samme fargene som jeg.... :-))
Disse var fine, her vil du alltid finne noen som passer til dagens antrekk. Ha en fin dag. :-)
Jeg syns fargene er nydelige og pulsvanter er geniale. Uansett. Jg har planlagt å strikke flere til julegaver, men jeg er ulidig sein i avtrekkeren. Virkelig.
Jeg ser at jeg har helt glemt utfordringen jeg fikk av deg også, men jeg lover å ta den.
Kjolen litt lengere nedenfor her ble da nydelig. Skjønner ikke at du kan kalle den mislykket? Lekker ble den.
Kjempefine pulsvarmere - flotte farger! Jeg glemmer visst litt at du har denne bloggen også, må huske å titte innom her oftere:-) Klem fra Hanne.
he,he,,kender det- det kommer nogle ganger til at køre i de samme nyancer.
De er da flotte- også julegaver?
God weekend
Legg inn en kommentar