tirsdag 10. november 2009

Noen flere...

pulsvanter har det blitt.

Men nå tror jeg at jeg bør gå over til en annen farge før jeg blir kokko

5 kommentarer:

RandiF sa...

Fiiine pulsvanter! Ser du liker de samme fargene som jeg.... :-))

Unknown sa...

Disse var fine, her vil du alltid finne noen som passer til dagens antrekk. Ha en fin dag. :-)

Ruth sa...

Jeg syns fargene er nydelige og pulsvanter er geniale. Uansett. Jg har planlagt å strikke flere til julegaver, men jeg er ulidig sein i avtrekkeren. Virkelig.
Jeg ser at jeg har helt glemt utfordringen jeg fikk av deg også, men jeg lover å ta den.

Kjolen litt lengere nedenfor her ble da nydelig. Skjønner ikke at du kan kalle den mislykket? Lekker ble den.

Rekkehuset sa...

Kjempefine pulsvarmere - flotte farger! Jeg glemmer visst litt at du har denne bloggen også, må huske å titte innom her oftere:-) Klem fra Hanne.

Torhild Reidardatter sa...

he,he,,kender det- det kommer nogle ganger til at køre i de samme nyancer.
De er da flotte- også julegaver?
God weekend