
Et par grå helt enkle men lange pulsvanter tryllet frem i løpet av helgen.
Greit å få unna slikt før det begynner å murre i samvittigheten,
tidspress er nemlig noe av det verste jeg vet.
Disse er et "bestillingsverk" fra en ikkestrikker og skal bli noens julegave....
Når jeg først er i sving med grått blir det vel noen til...

2 kommentarer:
Helt enkle og fine. Jeg elsker grått . :-)
Tak for medfølende klem på mi side!
Pusen er under grus og stein nå, så ikke reven får ham!
Legg inn en kommentar