men jeg har ikke bare lagt på latsiden i påvente av våren, ihvertfall ikke når det gjelder strikking

Fremover kommer mest sannsynlig en presentasjon av strikkeprosjektene jeg har holdt på med fra juletider og frem til nå.
Hadde en stund før jul enn omrydding/sortering i garnlageret mitt og det var neimen ikke lite...

Måtte legge ned totalforbud mot garnshopping før mesteparten av lageret var strikket opp og da er det jo bare å strikke i vei for å få det unna. En form for rydding jeg er komfortabel med

Rett oppunder jul ble det endel småplagg som pulsvarmere og strømper:



Noen av strømpene har vært UFO'er(uferdige-objekter) en stund før garnreduseringsprosjektet startet, for det å feste trådene og dampe ferdige plagg er nemlig noe av det verste jeg vet
Denne svarte jakken har lagt ermeløs leeenge, svart er nemlig såååå utrolig kjedelig å strikke. Men nå er den endelig ferdig!

1 kommentar:
Faderullan. du har jo sokker og pulsvanter nok til en hel liten hær. Flink har du vært. ;)
Den sorte jakken ser lekker ut. Jeg liker sort og bruker det mye, men jeg greier ikke strikke i sort lengre. Jeg ser rett og slett ikke hva jeg holder på med. Så jeg er litt misunnelig akkurat nå.
Legg inn en kommentar