fredag 27. mars 2009

Kjedelig men praktisk

og en grei måte å få brukt opp smårester på.
Alle har bruk for strømper alltid så det er kjekt å ha et lite lager å ta av

og det går nærmest av seg selv mens man ser tv, leser, er hjernedød eller funderer på hva man skal ha på pinnene neste gang...

Ønsker alle som kikker innom en riktig trivelig helg!

1 kommentar:

Ruth sa...

En riktig god helg til deg også.

Og ja, sokker har man alltid bruk for. Morsomme ble de også.