søndag 22. mars 2009

Fanakofte-look-a-like...




Firkantet halsåpning, heklet "blondekant" nederst og stjernene er heller ikke helt som de skal være siden arket med originaldiagrammet for lengst er kastet
Jeg hadde aldri trodd jeg skulle strikke noe sånt igjen, det ble nemlig endel varianter av den tidlig på nittitallet og til ungene når de var små, men i beit for andre idèer å bruke dette ullgarnet til så endte jeg altså opp med denne...

3 kommentarer:

Ruth sa...

Jeg liker virkelig disse jakkene dine. Så for en som "ikke kan strikke" så strikker du nå helt fabelaktig da. ;)

Denne ble virkelig flott og med den lille blondekanten nederst ble den elegant også. Så jeg beklager altså, men jeg må nok fortelle deg at du KAN strikke - og ikke bare det - du kan designe også. So there you are.

Maria sa...

Flot ! Du er jo en ren strikke-guro :-)

Tak for kommentar ved mig, og ja - jeg er helt enig med dig, trængte bare til en lille udblæsning.

Kh Maria

Unknown sa...

Jeg som har strikt den jakken i tusen vrier synes jakken din er superfin. Ser så feminin ut. :-)