
Firkantet halsåpning, heklet "blondekant" nederst og stjernene er heller ikke helt som de skal være siden arket med originaldiagrammet for lengst er kastet

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle strikke noe sånt igjen, det ble nemlig endel varianter av den tidlig på nittitallet og til ungene når de var små, men i beit for andre idèer å bruke dette ullgarnet til så endte jeg altså opp med denne...

3 kommentarer:
Jeg liker virkelig disse jakkene dine. Så for en som "ikke kan strikke" så strikker du nå helt fabelaktig da. ;)
Denne ble virkelig flott og med den lille blondekanten nederst ble den elegant også. Så jeg beklager altså, men jeg må nok fortelle deg at du KAN strikke - og ikke bare det - du kan designe også. So there you are.
Flot ! Du er jo en ren strikke-guro :-)
Tak for kommentar ved mig, og ja - jeg er helt enig med dig, trængte bare til en lille udblæsning.
Kh Maria
Jeg som har strikt den jakken i tusen vrier synes jakken din er superfin. Ser så feminin ut. :-)
Legg inn en kommentar