onsdag 18. mars 2009

Flere resultater fra garnoppryddingen...

Denne overdelen og jakken er laget utelukkende av restegarn fra tidligere prosjekter.








Hvorvidt man kan kalle det rester når det er snakk om såpass mye kan vel diskuteres...

3 kommentarer:

Ruth sa...

Så stilig!! Den var virkelig lekker.

Rester er vel det som blir igjen når man først har brukt av det til noe annet - so jo, det er nok en reste-drakt du har der. ;) Har du brukt mønster eller er det dratt rett ut av hodet?

Nå er jeg skikkelig imponert altså.

Røsslyng sa...

Blir nok ikke laget noe etter mønster her i gården rett og slett fordi jeg ikke kan dette med mønster og oppskrifter *pinlig*
Jeg pleier å si at jeg ikke kan strikke selv om jeg strikker daglig (nesten) *ler*
Jeg kan rette masker og vrange masker og en slags felling og økning som enhver proffstrikker ville ristet på hodet av, og med ruteark og fargeblyanter (evt se et plagg) kan jeg variere litt med fargene på en rettstrikkflate også, dessuten så står jo som regel maskeantallet= 10 cm på magebeltet og det er bare å regne sånn noenlunde ut etter kroppen plagget skal passe på... Jada, det har blitt ganske mange feilberegnete plagg opp igjennom årene og jeg må nok innrømme jeg er litt misunnelig på alle dem som tryller frem plagg etter plagg med hullmønster, fletter osv osv

ingvild sa...

Likte virkelig den overdelen :D