Har startet på en jakke til, men aner ikke helt hva jeg har begitt meg ut på...
Så denne som jeg hadde tenkt å gjøre en variasjon av, men når jeg strikker nederste delen i riller på tvers og deretter plukker opp masker langs kanten som jeg har tenkt å gjøre om til glattstrikk på øverste delen så blir det bare rot og maskeantallet stemmer overhodet ikke og det er ikke tjangs i he#@%*.. for at jeg kommer inn i noe som har en omkrets på 78 cm, så da blir det å rekke opp deler av det (igjen) Arrrrghh!


Tror nok det vil ta sin tid før det blir noe vettugt ut av dette men den blir ikke ensom i ufo-kurven.... :o)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar