onsdag 25. mars 2009

På ville veier...

Det ble pinlig mye rester etter "fanakoften" fra forrige innlegg så jeg er redd det blir mye blått fremover...
Har startet på en jakke til, men aner ikke helt hva jeg har begitt meg ut på...
denne som jeg hadde tenkt å gjøre en variasjon av, men når jeg strikker nederste delen i riller på tvers og deretter plukker opp masker langs kanten som jeg har tenkt å gjøre om til glattstrikk på øverste delen så blir det bare rot og maskeantallet stemmer overhodet ikke og det er ikke tjangs i he#@%*.. for at jeg kommer inn i noe som har en omkrets på 78 cm, så da blir det å rekke opp deler av det (igjen) Arrrrghh!

Tror nok det vil ta sin tid før det blir noe vettugt ut av dette men den blir ikke ensom i ufo-kurven.... :o)

Ingen kommentarer: