tirsdag 31. mars 2009

Jeg har lekt meg litt...

... og dermed surret vekk en hel regnværsdag med å finne ut av Photoscape.
Slett ikke så vanskelig, selv for en datakløn som meg, og dessuten så er det på norsk
Har diverse Adobe Photoshop på pc'n fra før men de blir jeg ikke helt klok på siden de er på engelsk ,
og "dataord" ER myyye vanskeligere på engelsk enn norsk synes jeg, så det så
Jeg likte dette med å kunne sette sammen flere bilder på en gang
og kommer nok sikkert til å benytte meg endel av det både til bloggbruk og andre ting.
En stor takk til Juni som hjalp meg i gang!

Jeg har bladd meg gjennom utallige bilder som ligger lagret på pc'n
med det resultat at jeg lengter fryktelig til sommeren...
...og en aldri så liten erkjennelse om at jeg bør ha en alvorlig opprydning i billedkaoset for slik det er nå så finner jeg ikke igjen en dritt og alt er bare kaos

2 kommentarer:

Ruth sa...

Så flott det ble. Jeg har sittet med Photoshop de siste par ukene, men gudene vet om jeg blir noe klokere av det. Jeg syns det er vanskelig. Men jeg skulle så gjerne fått til sånt som du nettopp har gjort - og det har jeg ikke enda.

Jeg syns du får ta deg en tur og lære meg litt.

Mariann S sa...

Photoscape er artig å bruke.
Eg har brukt det masse i bloggen min :)