mandag 30. mars 2009

Fire til...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så fint å kunne bruke garnrester til så fine ting. De er så flotte der de står på rekke og rad.

Elins Strikkeri sa...

Flotte tøfler du har strikka,utruleg godt å ha noko varmt og godt på beina:)