Så fint å kunne bruke garnrester til så fine ting. De er så flotte der de står på rekke og rad.
Flotte tøfler du har strikka,utruleg godt å ha noko varmt og godt på beina:)
Legg inn en kommentar
2 kommentarer:
Så fint å kunne bruke garnrester til så fine ting. De er så flotte der de står på rekke og rad.
Flotte tøfler du har strikka,utruleg godt å ha noko varmt og godt på beina:)
Legg inn en kommentar