lørdag 28. mars 2009

Første par ut...

Har fått litt dilla på å strikke tøfler for tiden

Enkel rillestrikk som jeg deretter tover i vaskemaskinen
Flere er underveis...

5 kommentarer:

Unknown sa...

Så fine de var. Fine farger. Smart å ha til å låne gjester som kommer på besøk når det er kaldt

Ruth sa...

Tovatøfler er det beste som finns - tror jeg. Jeg vet ikke hvor mange par jeg har strikket og de forsvinner ut av huset før jeg får snudd meg. Så jeg er snart den eneste jeg kjenner som ikke har et par selv.

Dine var jo kjempefine da. Jeg må kanksje prøve igjen.

Ha en fin helg.

Monicas sa...

heisann....ramla innom her,,,,du verden så mye fin du lager...å flink å bruke opp restegarn skjønna e...kommer gjerne innom igjen..hilsen fra nord

Stubbetufsa sa...

Dette er en fin modell. Fine farger! Jeg har lenge tenkt å strikke meg slike, og har nettopp kjøpt "guffe" til å ha under så man ikke skal skli!

Sonja sa...

Takk for kommentaren på bloggen min.Første gang jeg er innom her.Skal si du strikker mye fint.De tova tøflene var bare lekre.
Ha en fin kveld.