
Vi hadde nemlig pianostemmer i hus for å få stemt opp pianoet
I overkant av 5 timer med pling, plong og de ulyder som følger med en sånn seanse
ble i meste laget for mitt hode og ikke kunne jeg bare gå herfra heller

Det hadde sunket omtrent en tone så alle måtte justeres,
men nå funker det fint og den niårige "pianisten" i huset er godt førnøyd
Nå er "påskeferien" i gang. Jeg håper på godvær slik at det går an å få gjort noe fornuftig utendørs og så har jeg planer om å få malt ferdig noen hyller,skap og nattbord som jeg begynte å pusse og male på for noen uker siden.
Det går litt trått for jeg er nok ingen interiørfreak, og maler vel bare når det er strengt nødvendig...
GOD HELG!!!

4 kommentarer:
Så godt å få stemt pianoet ditt. En av mine gode venner er pianostemmer, og derfor har jeg ofte hørt forskjellen på et godt stemt piano, og et ustemt. Den er kan være ganske stor. Dere får nyte stemt pianomusikk fra de håpefulle i påsken.
Og ikke minst vil jeg ønske deg og dine en riktig solfylt og flott påske.
Jeg kan ikke spille piano og det er jeg litt lei meg for. Vi hadde til og med ett hjemme. Jeg begriper ikke hvorfor jeg ikke lærte meg det.
Jeg skal male nattbord jeg også. Hele tre stykker. Men først må jeg få av den gamle malingen og det må gjøres ute så vi får håpe på tørt vær. Jeg syns nok det er litt koselig å pusse opp møbler og sånt.
Ha en riktig god påske.
Kan godt tenke meg at all pling og plong ble mange lyder på en gang. Jeg fikk spørsmål om jeg kunne tenke meg piano, men siden ingen her spiller, så takket jeg pent nei. Jeg så liksom sønnen i full gang på både pling og plong. Fint med piano når man spiller og kan bruke det til noe fornuftig.
Håper du også får en super fin påske.
Riktig god påske! Og lykke til med maleprosjektene - det er i grunnen ganske moro når man kommer skikkelig i gang og ser hvor fint det blir:-) KLem Hanne.
Legg inn en kommentar