skulle komme til å ha svart på pinnene
fordi det både er vanskelig å se maskene skikkelig og uhyggelig kjedelig...
Men nå har jeg altså, på tross av at jeg vet at jeg ikke har nok garn
,lagt opp til nok en "kjole/tunika"...
Bruker pinne nr 3. så forhåpentligvis vil det ikke ta så aaaaltfor lang tid

3 kommentarer:
Den blir sikkert fin, det er jo så anvendelig med svart da......
Kjole på pinner nummer 3? Du er jammen tøff. Jeg vet hva dumener foresten, jeg skulle aldri strikke med svartjeg heller, men jeg har hele 10 nsøter med svart angora liggende på vent. Jeg innbiller meg at det blir enkelere å se hvis jeg strikker ute i solen. For jeg liker jo svart da.
Skal bli spennende å få se det ferdige produktet.
Høres ut som et spennede prosjekt. Stikkinger ikke min sak, er det noe jeg er elendig til så er der det. =))
Legg inn en kommentar