lørdag 18. april 2009

Man skal visst aldri si aldri...

Jeg som tenkte jeg aldri mer (ihverfall ikke på kjempeleeenge)
skulle komme til å ha svart på pinnene
fordi det både er vanskelig å se maskene skikkelig og uhyggelig kjedelig...
Men nå har jeg altså, på tross av at jeg vet at jeg ikke har nok garn ,
lagt opp til nok en "kjole/tunika"...
Bruker pinne nr 3. så forhåpentligvis vil det ikke ta så aaaaltfor lang tid

3 kommentarer:

Unknown sa...

Den blir sikkert fin, det er jo så anvendelig med svart da......

Ruth sa...

Kjole på pinner nummer 3? Du er jammen tøff. Jeg vet hva dumener foresten, jeg skulle aldri strikke med svartjeg heller, men jeg har hele 10 nsøter med svart angora liggende på vent. Jeg innbiller meg at det blir enkelere å se hvis jeg strikker ute i solen. For jeg liker jo svart da.

Skal bli spennende å få se det ferdige produktet.

Linecas have sa...

Høres ut som et spennede prosjekt. Stikkinger ikke min sak, er det noe jeg er elendig til så er der det. =))