torsdag 23. april 2009

Det går tregt...

...men jeg er da kommet et lite stykke videre på denne

Det blir ikke tid til så mye strikking nå midt oppi konfirmasjonsforberedelsene, men alikevel må jeg ha ett eller annet i hendene når jeg slenger rævva nedpå, kan jo ikke bare sitte uten å gjøre noe...

Ingen kommentarer: