fredag 10. april 2009

Årets første hvitveis"bukett"
i selskap med Scilla og blå Chionodoxa

Noe molefunkne etter turen hjem, men dog...
Det ER virkelig VÅR!!!

1 kommentar:

Ruth sa...

Nydelige er de. Jeg savner vårblomstene. De vokser ikke her oppe. Det vokser ikke så mange blomster i det hele tatt faktisk, og de få som er tar vel sauene og kaninene knekken på.
Men det er hyggelig å se dem på foto også.

Ha en fortsatt fin uke.