Nydelige er de. Jeg savner vårblomstene. De vokser ikke her oppe. Det vokser ikke så mange blomster i det hele tatt faktisk, og de få som er tar vel sauene og kaninene knekken på. Men det er hyggelig å se dem på foto også.Ha en fortsatt fin uke.
Legg inn en kommentar
1 kommentar:
Nydelige er de. Jeg savner vårblomstene. De vokser ikke her oppe. Det vokser ikke så mange blomster i det hele tatt faktisk, og de få som er tar vel sauene og kaninene knekken på.
Men det er hyggelig å se dem på foto også.
Ha en fortsatt fin uke.
Legg inn en kommentar