onsdag 7. januar 2009

Hurra!

Bloggen min er frisk igjen!
En STOOOR TAKK til Anne på Moseplassen http://moseplassen.blogspot.com/
som hjalp meg med å få rettet opp igjen i hva jeg enn hadde gjort feil


Ja, og så ser jeg at jeg må lære meg dette med å få navn ol slik at det bare er til å trykke på dem i stedet for at hele adresser kommer frem... Hmmm

5 kommentarer:

Røsslyng sa...

hihi, jeg har bruksanvisning på det også jeg... om du tør ;) (du finner den via den siden du brukte for å herpe malen din :D )

Røsslyng sa...

Takk,markblomst/mosefruen, skal se om jeg finner det.
Det ser forresten en smule schizofrent ut her i svarboksen nå siden du har lagt ut svar da du hadde tillgang til bloggen *ler*

elle-melle sa...

He, he - jeg stussa litt en stund nå.
Flott at du har fått orden i sysakene, og godt at det fins så gode hjelpere.

Desirée sa...

Önskar dig en härlig helg =)

Elisabeth sa...

Grattis med frisk blogg *hurra* ;)