
En STOOOR TAKK til Anne på Moseplassen
http://moseplassen.blogspot.com/som hjalp meg med å få rettet opp igjen i hva jeg enn hadde gjort feil
Ja, og så ser jeg at jeg må lære meg dette med å få navn ol slik at det bare er til å trykke på dem i stedet for at hele adresser kommer frem... Hmmm

5 kommentarer:
hihi, jeg har bruksanvisning på det også jeg... om du tør ;) (du finner den via den siden du brukte for å herpe malen din :D )
Takk,markblomst/mosefruen, skal se om jeg finner det.
Det ser forresten en smule schizofrent ut her i svarboksen nå siden du har lagt ut svar da du hadde tillgang til bloggen *ler*
He, he - jeg stussa litt en stund nå.
Flott at du har fått orden i sysakene, og godt at det fins så gode hjelpere.
Önskar dig en härlig helg =)
Grattis med frisk blogg *hurra* ;)
Legg inn en kommentar