
Tanken var å få et litt bredere skrivefelt, men istedet endete jeg opp med at innleggene mine kom dobbelt

Prøvde å slette det ene eksemplaret av et innleg og endte opp med at begge forsvant
Nå skjønner jeg lite og ingenting og krysser fingre for at dette testinnlegget bare kommer EN GANG etter posting
BLÆÆÆRK!

2 kommentarer:
sympatiklem.
jeg pønsker, men dette var snodig og langt utenfor min fatteevne.
Takker!
Skjønner ikke bæret av noen ting lengre og fatteevnen min rekker ikke særlig langt når det kommer til datating og tang. Jeg lover å aldri gå inn å tukle med HTML igjen om jeg bare klarer å bli kvitt "ekkoet"
Legg inn en kommentar