torsdag 21. mai 2009

Yuuhuu!

Jeg har fått en utmerkelse fra Ruth og den slags oppmerksomheter er jo alltid kjekt å få.
Takker hjerteligst!



The rules are as follows for the nominees:
1. Copy the award to your site.
2. Link to the person from whom you received the award.
3. Nominate 8 other bloggers.
4. Link to those on your blog.
5. Leave a message on the blogs you nominated.

Det er ikke lett å plukke ut bare åtte stykker men jeg har valgt å gi den videre til:

Juni, med bloggen junishage, en hageblogg som bobler over av hageglede og flotte bilder.

Hanne, med bloggen Rekkehuset, for en allsidig og koselig blogg. Hun er også en racer på håndarbeid.

Maria, med bloggen FrøkenFryd, der hun setter fingeren på og uttaler seg så rett frem om mellommeneskelige ting og det som rører seg i hverdagen, og hun tør ofte skrive det vi andre gjene bare tenker...En lesverdig blogg det alltid er kjekt å besøke.

Anne, med bloggen Moseplassen, en flott og informativ blogg om hage med dens planter og dyr, og for at hun alltid er behjelpelig når det er noe bloggteknisk man ikke helt forstår seg på.

Line Cathrin, med bloggen Linecas have, for et imponerende pågangsmot og kreativitet når det gjelder anlegging av ny hage. Makan til energi skal en leite lenge etter...

Solfrid, med bloggen Omkalfatret, fortjener også en utmerkelse. Hun har en frøkunnskap uten sidestykke og et skikkelig hageengasjement. Det at hun også er nesten like lite husmoderlig anlagt som meg selv gjør at hun får en ekstra stjerne i boken...

Elisabeth, med bloggen Elisabeths skriblerier, som skriver blandt annet om hage, sin imponerende Pelargoniumsamling og alle de flotte tingene hun tryller frem fra hobbyhulen sin når hagesesongen ikke er på sitt travleste.

Og så gir jeg den også tilbake til Ruth, med bloggen Ullhedina, fordi hennes blogg alltid er så artig å besøke. Hun skriver morsomt om hverdagens små ergrelser, har selvironi så det holder. Dessuten så tryller hun frem plagg på plagg med strikkepinnene i tillegg til en masse andre ting hun lager, virkelig et kreativt menneske!

Dere har alle fortjent den!

HA EN SUPER HELG VIDERE!!!

8 kommentarer:

Linecas have sa...

Tusen hjertelig takk. Klem!

Ruth sa...

Tusen takk for vakre ord. Jeg blir litt sånn småflau over så mye skryt, men jeg takker og bukker. Det er jo så KOSELIG da. Klemmer fra meg.

Rekkehuset sa...

Tusen hjertelig takk! Både for utmerkelsen og de hyggelige ord:-) Ha en riktig fin helg, hjertelig hilsen Hanne.

solfrid sa...

Tuuusen takk - kommer snart til et strykejern nær deg.<3

Takler jeg alt dette da?

anne -moseplassen sa...

tusen hjertlig takk!
Veldig hyggelige ord :)

Røsslyng sa...

Du takler det heeelt fint Solfrid! ;)
O, strykejern vik fra meg...

Maria sa...

Aiiiii - Tuuusind hjertelig tak for det. Dine ord om mig glæder mig virkelig :-)
Hjertelig tak skal du have :-)

KLEM Maria.

elle-melle sa...

Herlig land altså - nå ble jeg litt flau kan du si. Jeg har helt og fullstendig oversett denne her utmerkelsen og denne bloggen din.
Her må jeg nok ta meg litt mer tid, men i kveld er ikke rette tidspunkt. Nå venter senga, jeg kan høre den rope, men jeg kommer innom for å ta en nærmere titt i morgen.

Jeg bukker og takker! for utmerkelsen.