
ugly farger og det ble litt for militæraktig mønster av det etter min smak...
(Heldigvis er det ikke jeg som skal bruke den, luer er ikke noe for meg)
Kanten er av resten som ble igjen av nøstet som pulsvarmerne under er strikket i,
ja, for et par pulsvarmere ble også laget i går kveld.
Man får unna endel strikking når været er så vått og gufsent...

Dette er den desidert hææærligste fargen som finnes!

1 kommentar:
Hvordan går det med deg? Tar hagen all din tid? Håper alt er bra og at det er sommer der du er.
Ha en flott dag i morgen. Klem.
Legg inn en kommentar