tirsdag 12. mai 2009

Kunne ikke dy meg...

I min jakt på noe "stæsj" til konfirmasjonsbordet dumpet jeg innom Nille for å kjøpe "sand" til dekorasjonene og plutselig, midt i synsfeltet, befant hyllen med garn seg.
Jeg tenker mitt om garn derfra, kanskje ubegunnet, men dette garnet hadde sååå herlig farge at jeg rett og slett ikke kunne gå derfra uten å ta med meg noen bunter


Det er sikkert ikke verdens beste kvalitet men siden det er 100% ull så regner jeg med det er greit nok å tove av til eget bruk.
Nå har garnet lagt å "modnet" litt og jeg har begynt på dette
Tror det ender opp som veske...

1 kommentar:

Ruth sa...

Nillegarnet er helt greit det. Jeg kjøper alltid med meg noen nøster derfra når jeg er "hjemme". Som du sier - herlige farger.

Her er det SOL på andre dagen. Jeg er helt utslitt! Nå få hagen min gjennomgå. HERLIG!

Klem.