fredag 30. oktober 2009

Luer


To nye luer har sett dagens lys og det kommer godt med for her i huset har luer en tendens til å bli betraktet som engangsplagg og blir stadig forlagt, mistet og gjenglemt.
Mulig lueeierne hadde hatt en annen innstilling og vært flinkere til å passe på dem om de ikke hadde visst at det å lage en lue er noe som går av seg selv i løpet av en kveld...

Nå har jeg tatt frem en UFO jeg håper jeg orker å gjøre ferdig...

GO' HELG!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Fine luer.
Ja, jeg løper etter minsten min også og tyter på at han skal passe på luen og jakken sin. C.")

Margrethe sa...

Du har så mye fint strikkearbeid! Her er også luer forbruksvare, men det er hovedsaklig min mann som "forbruker" dem. Luene er overalt, og det virker som om han skifter hele tiden. For de forsvinner ikke. De bare flyter rundt i huset. Og nå ønsker han seg noen nye!