fredag 16. oktober 2009

Jentungen fryser...

...og da er det klart jeg fikser et par pulsvanter i en fei mens jeg likevel sitter å glor på den idiotiske tv'n.
Hun ønsket seg lilla eller svarte men dette var det nærmeste jeg kom blandt restene i kurven så de får duge inntil videre...

De er allerede på vei oppover med posten så får det heller bli en annen farge neste gang. Regner med det må lages til en pakke med flere varme småplagg å sende avgårde snart for vinteren er vel kanskje ikke så langt unna...


Ellers er været tilbake til normalen, dvs regn, og jeg kjenner at jeg orker simpelthen ikke mere av alt dette ufyselige våte. VRÆÆÆÆL!!!!

Ingen kommentarer: