torsdag 29. oktober 2009

Knelang sennep...

Da var endelig den sennepsfargede overdelen helt ferdig!

Trådene er festet og den er klar til bruk, eh, bortsett fra at jeg ikke føler noen særlig trang til å bruke den...

Ingen kommentarer: