Det var jo nesten for godt til å være sant at vi fikk en hel uke uten nedbør,
men nå er vi altså tilbake til normalen...
Hallo der oppe, jeg TRENGER faktisk LITT mere godvær om det skal bli litt futt i meg,
vel futt var vel kanskje å overdrive, tenker jeg heller sier ikke fullt så sirupstreg...
Jeg er dessuten suuur for det virker som om alt jeg tar i går i stykker for tiden,
pc'n virker når den finner det for godt og selvfølgelig har jeg ikke sikret alle bildene mine som ligger på den ennå,
jada, jada ut å kjøpe cd'er i helgen...
Jeg trodde jo igrunn ting lå greit på minnekortet i kamera helt til det plutselig streiket i går
og ALLE bildene på det forsvant

Nå har jeg forhåpentligvis lært...
Den sennepsfargede er endelig ferdig, bare trådfesting og damping gjennstår, men det er ikke alltid bare bare...
Bilder blir det ikke noe av før nytt minnekort er anskaffet
GO' HELG!

2 kommentarer:
hei , har nok mistet mine bilder jeg også til og med to ganger.
Likevel har jeg ikke laget noe back up. Det kommer ..... god helg. ;-)
Det er ILLE. Jeg har litt panikk for å miste bilder så jeg har kopier så det holder.
Vet du, den skålen under her - moren min hadde hele middagsserviset i det. Jeg lurer på hvor det ble av? Det ble vel gitt bort til noen antar jeg, men det var koselig å bli minnet på det igjen.
Jeg har det sånn med bøker jeg også. Nå har jeg planlagt en bokhylle til ute i "haverommet" mitt. Plass til flere bøker MÅ være av det gode. Og "Kilden" er det lenge siden jeg har lest. Jeg må se å finne frem den igjen.
Ha en fin dag da, regn eller ikke. Vi venter på storregn og det er så lite en får gjort med det. Møkkaværguder. Usj.
Legg inn en kommentar