(+ litt rester) jeg har hatt liggende siden tidenes morgen.



Jeg synes igrunn slikt raggegarn er litt hardt og vondt å strikke av
så det blir rett og slett ikke til at jeg kommer til å strikke mere av denne typen garn

Det å kaste garn hører til sjeldenhetene, for det meste kan jo brukes til ett eller annet,
men dette garnet er nå altså historie for mitt vedkommende og er nå sendt avgårde for å bli til fjernvarme...

2 kommentarer:
enig med deg...raggegarnet syns jeg er en smule hardt..men lestene til gubben var da flotte....håper du har det flott
Sokkene er iallefall fine, det er fremdeles disse som blir foretrukket av mannfolk. ;-)
Legg inn en kommentar