
Men det er noe dritt å måtte feste alle trådene i etterkant
At jeg aldri lærer...

Ellers har utrolig nok sola stukket seg frem i dag og jeg er nesten sjokkskadd.
Det er ikke mye varme i den, men alt er bedre en det evinnelige regnet som har vært siste tiden.
Ha en strålende høstdag!

2 kommentarer:
Fine disse. Jeg måtte strikke luer jeg også så surt som det er her på vestlandet, utenom akkurat nå. Hipp hurra.. :-)
så flott....å ka bra at sola e hos dåkker....her også, men kun 2 grader, så æ fyra i ovn
Legg inn en kommentar