det verste var egentlig å komme i gang.


Det ble litt strømpestrikking i sommer selv om det unektelig føles litt rart å holde på med denslags sommerstid, men de kommer da til nytte vinterstid.

Selv trosser jeg været og går ennå barbeint men kjenner at jeg snart må ta til fornuft

1 kommentar:
Jeg er som deg går og valser barfot, men det er vel rett før man må smette noe på beina. Disse sokkene var jo flotte. Jeg går glatt fra ingenting til å smette ullsokker på meg når jeg kommer hjem. :-)
Legg inn en kommentar