
Å strikke seg noe å ha garn i for å få brukt opp garn er vel som å bruke alle pengene sine på lommebok...

Vesken derimot kunne jeg ha spart meg, den ble skakk og skjeiv etter tovingen og bør gjerne være smekkfull av ting for å få en noenlunde fasong


Kanskje jeg etterhvert bør lære meg at slike prosjekter som regel bare ender i bannskap og surmuling og at garnet derfor burde vært benyttet til helt andre ting...

1 kommentar:
Jeg har brukt alle pengene mine på lommebok jeg. Flere ganger. ;)
Når du tørker vesker etter toving bør du legge en boks eller noe oppi, da får de rette kanter. Du kan bare bløtlegge den en gang til og strekke den over en boks hvis du syns den er for skjev. Skjønt - skjevt kan være sjarmerende det og. Jeg syr stadig vekk ting som er helt skakke - MED VILJE! (det er nå ihvertfall det jeg sier)
Ha en fin dag i morgen.
Legg inn en kommentar