Det ble rikelig med rester fra den rosa bommulskjolen så for å få brukt det opp ble det noen enkle kluter eller man kan vel gjerne kalle det små kjøkkenhåndklær ettersom de måler ca 30 x 50 cm.

Jeg er ikke helt komfortabel med fargen, og kjenner heller ingen med rosa kjøkken

,
så det spørs om jeg ikke må ha meg en aldri så liten prat med min venn
Nitor ;)
2 kommentarer:
Synest klutane i rosa var fine eg. Sommerlege til eit kvitt og sommerleg kjøkken. Takk for helsinga i bloggen min.Eg hermetiser på ein enkel måte. Tek ein liter vann + ca 300g sukker koker til sukkeret er avkjølt. Tek det av plata og reinsker pære ned. Når eg har reinska pærene gir eg det eit raskt oppkok,legger pærene på glasset og fyller på med lake til det er heilt fylt.Bruker gummipakning på lokket, viktig at det er heilt tett.
Jada, fine sommerhånduker som kan pynte opp. :-)
Legg inn en kommentar