mandag 14. september 2009

Væromslag

Våknet til nok en dag med strålende solskinn! Yuuhuu!
Den var her i går også, sola altså, men da var jeg vel mest sjokkskadd...
Det langvarige drittværet tok knekken på både humøret og energien
og jeg var i ferd med å surne fullstendig her
Etter omtrent to måneder med grått og tungt regnvær har vi virkelig fortjent en porsjon med godvær nå,
og jeg har ingenting imot at det varer en stund.

Senere i dag har jeg store planer om en liten økt i den altfor forsømte hagen.

Skolene har planleggingsdag i dag, og siden det også er valgdag så skal jeg og husets 9-åring bort på skolen for å stemme om en liten stund.
Han har vært med meg på dette hver gang det har vært valg og synes det er ganske så interessant.
Tror nesten han har fulgt med på flere valgsendinger enn meg i år, jeg blir fort litt lei og føler disse debattene har et preg av hakk i plata

I år er jeg faktisk en smule usikker på hva jeg skal stemme...
Det viktigste er ihvertfall å forhindre at Frp kommer i regjering!

Ha en strålende dag og godt valg!

4 kommentarer:

Røsslyng sa...

Da var borgerplikten unnagjort og valget var egentlig ikke så vanskelig når det kom til stykket... :)

Unknown sa...

Tar meg en tur ut oi hagen jeg også etter en lang dag. :-)

Linecas have sa...

Jeg har gitt overgartneren fyken i dag. Vi får håpe den nyinsatte passer bedre på at det er godt vær i sikte de neste x antall år og måneder.
Vanskelig med valg. Alle roter bare uansett. Jo flere koker jo mere søl. Sukk. Men jeg fikk da stemt.

Røsslyng sa...

Overgartneren gjør en elendig jobb :(
Drømmeværet mitt er sildrende mykt regn nattestid og strålende vær på dagtid. Hadde man gått til valg på noe slikt hadde nok oppslutningen blitt enorm!