
Og før jeg fikk
sukk for meg
var det
helg igjen

Ukene de bare
renner avgårde
og jeg rekker lite
av alt jeg burde.
Sikkert et kjent fenomen
for de fleste...
Strålende vintervær i dag
men en tur ut frister ikke mye likevel,
det blir nok heller å sysle med småting inne,
sofasliting, varme på peisen og latskap.
Selv katten vegrer seg for å gå ut...
Ungene derimot synes snø er helt ok



3 kommentarer:
Klokka er halv tre i natten og akkurat nå sner det her også. Og jeg kommer meg ikke i seng fordi jeg MÅ sitte her og se. Så så tullete kan man bli.
Vinteren hjemme i Norge har blitt en romantisk ide. Og når det sner her er jeg overlykkelig. Alt blir hvitt og lyst. Det evindelige regnet stopper opp og man kan gå ut uten å ha søle til opp på ankelene. Husene her ser ut som pepperkakehus og Barnet ønsker seg nok sne til å lage snemann.
Klem, ha en flott helg.
Næmmen, er du her også:-) Jeg har bare en blogg jeg, som jeg putter alt inn i - hagesesong eller ikke..blir for vanskelig for meg å holde orden på flere;-)
Ha en fin uke!
Hm, ja jeg er visst det og ikke rekker jeg å skrive noe særlig i noen av dem *flau*
Men jeg ville ha en ren hageblogg og en med resten av hverdagsfjaset så da ble det slik ;)
Legg inn en kommentar